Ezgiebrar Herkese iyi akşamlar 20+6 günlük olduk fakat dün geceden beri beni huzursuz eden kasik agrisi var adet olacak gibi bide afedersiniz ishal de olmuşum normalmidir acaba ya
Yabrukus Ezgiebrar ben de yaşadım sanki adet olacağım sandım gece hastaneye gittim ama bir sorun yoktu karın içinde bağlar gerildiği için o sancılar oluyo demişti doktor ama senin durumun nedir tam bilemiyorum istersen bir görün için rahat eder