Sevgii_94 Sabah uykudan kalktiginizda sag tarafa agri giriyomu? Apandisitin oldugu yerde? Uzun süre kaslarin üstüne yattigimiz icinmi? Ayaga hemen kalkip yürüdügümde agri geciyo
melegim_ve_ben Sevgii_94 Kaçıncı haftadasın canım? 30 +4 üm aynı şekilde bende de oluyor.Gece bir tarafa yattığımda ağrı oluyor kalkıyorum lavaboya gidiyorum.Sabah kalktığımda gün içinde hareketli olduğumda o ağrı olmuyor.
Sevgii_94 melegim_ve_ben 25 haftadayim, daha bugün oldu ilk defa. Sol tarafimda uyudugumda acimiyo ama sag tarafimda sola dönecegimde veya kalkacagimda cok aciyo.
melegim_ve_ben Sevgii_94 Genelde sağda hissediyorum ben de. Dr uma dediğimde bacak arana da yastık koy demişti.Kalkinca geçiyor muhtemelen yatışla alakalı.Saglıkla gelsin bebislerimiz 🙏😍
Sevgii_94 melegim_ve_ben Amin insallah canim. Benim bugun yürürkende cok agri giriyo sag tarafima😩 Apandisitin oldugu yer aciyo bide