Mooommyy1 Korkmayın inanın zor birşey değil. Bizler doğum yapacak güçlü kadınlarız, çatı muayenesi de ne ki 🤗 normal doğum yapacağınız da ebe doktor zaten sürekli gelip gidip çatı muayenesi yapacak inanın acımıyor hissetmiyorsunuz. Yani bende o acı hissiyatı olmadı en azından… Sadece rahat olun ve kendinizi kasmayın.. Gerisi kolay 🥰