Btlclskn Merhaba ben 5 haftalık hamileyim yeni öğrendim sol kasıgımda ara ara agrı oluyor kalp atışım yüksek ve tansiyonum yükseliyor ilk hamileliğim sizce nedeni nedir?
zynpada Btlclskn doktorunuza bilgi verin mutlaka, gebelikte tansiyon yükselmesi önemli bir durum çünkü. Takip altına alınması için size gerekeni söyleyecektir.
Leylaleilaa Tuzu biraz azaltman lazım , heyecandan da olabilir . Bende normalde düşük tansiyon var 10/5 ten yularısını görmem. İlk ulturasonda heyecandan 14 olmuştu 😂
googleanne Btlclskn merhaba, gebelikte tansiyon yükselmesi hekimler tarafından çok istenen ve normal görülen birşey değil. Özellikle son tremestrda yükselen tansiyon ve idrarda protein kaçağı kontrol edilir. Konu hakkında mutlaka hekiminize başvurun.