Nesli23 başın sağolsun canım Allah sabırlar versin, evlatla imtihan öyle zor ki.. Gerçekten yaşayan bilir bunu sadece. Sabırların en büyüğünü diliyorum sana, yüce mevlam peygamber sabrı versin sana. Bende 32+3te oğlumu ölü doğurdum. Sebebini söyleyip anneleri tedirgin etmek istemiyorum.O yüzden acını kalbimde hissediyorum, bol dua et sana ne iyi gelecekse onu yap.. Duaysa dua, yardımsa yardım, evladının mezarına gitmekse gitmek… Toparlanmaya bak ve unutma çok şanslısın, çok şanslıyız. Ahirette bizi bekleyen meleklerimiz var. Şefaatçi de olurlar inşallah bizlere. Onlar hep küçük, büyümeyen evlatlarımız olarak kalacaklar ve bizi bekleyecekler orada. Allah sevdiği kullarını en ağır imtihanlar ile sınarmış. Bak peygamber efendimiz kaç evladını kaybetmiş, boşuna demiyorlar Allah peygamber sabrı versin diye.
Tekrar başın sağolsun, keşke senin için elimden bişey gelse. Rabbim içini ferahlatsın..