miniklerimm- sezeryan dogum yapalı 5 gunoldu 2 .sezeryanim dikişlerimin hemen altı vajinal tüm mosmor dikişlerinde mor çatlak olan yerlerde bu durumu yasayan varmı nasıl gecti
Papatya_07 miniklerimm- ben de anlam verememiştim ilk gördüğümde ama büyük ihtimalle bebek çıkarken baskı uyguluyor ya doktorlar ondan diye düşündüm. Ya da deri altına atılan kesiden dolayı da olabilir. Geçti sayılır benim ki. Benim 1 yıla yakın oldu sezeryan olalı.