Kızlar iki gün önce kendi kararımla sezeryan oldum ve minik oğluma kavuştum. Baştan başlıyorummm
çatı muanesine kadar ne kadar normal doğumdan korksamda o yolda ilerleme kararı vermiştim . Çatı muanesi günü doktorum tam olarak olumsuz bir şey söylememesine rağmen açılma yok bekleyeceğiz sonucu nasıl olur son anda bebeğin baş gelişi değişir cebimizde her zaman sezeryan var ve bunun gibi açıklamalar yapmasıyla zaten normal doğumdan korkan beni bir hafta içinde sezeryan fikrine iyice itti . Ve sonunda doktorumu, eşimi ikna ettim 😅 belki bekleseydim rahat bir doğum geçiricektim ya da o kadar sancılara katlanıp üstüne sıkıntılı bir durumda acılı ağrılı şekilde sezeryana girecektim … neyse ki sezeryan günümüzü aldık güle oynayana hazırlanarak tam aile kadromuzla doğuma gittik .. ameliyathaneye alındım ve heyecandan biraz titreme geldi spinal anestezimi vurulduktan sonra bacaklarım uyuştu sadece dokunmaları hissetmeye başladım 15 dkikada bebeğim geldi o anlar kalbimde biraz ağrı hafif baş dönmesi biraz konuşmakta zorlanma yaşadım şokun etkisiyle🤣 ve tabi ki serumumun içine verdikleri ilaçlar yüzünden .. miniğimden sonra odaya alındım yarım saat içinde odamdaydım . İlk yürüyüş derin nefes alıp yere bakmadığınız ve istekli olduğunu sürece gayet basit sonrası zaten geliyor önemli olan ayağa kalkıp ağrı olsada yürümek gece saat başı yarım saatde bir koridorda yürüdüm kendi başıma hatta 😂😂 gaz problemi içinde formun kayısı çayını yanınızda götürün dört adet içtim öyle bi gaz probleminden kurtulmamı sağladıkı ne sancı çektim ne ofladım büyük tualletimi bile nasıl yaptığımı anlamadım kesin içiiin .. diyeceğim o ki iyi ki böyle bir karar vermişim herşey düzenli planlı ve hazırlıklı oldu çok şükür iki gün geçti kesik ağrım olsa da evde yürümeye devam ediyorum ve her şey yolunda🙏 allah herkese güzel basit nasıl gönlünden geçiyorsa öyle doğumlar nasip etsin 🧿🙏👼🏼🥰