Yceren54 32 haftada gittiğimde az az suyum gelıyordu doktorum progestan fitil verdı şimdi 33+5 im sularım düzelmıs fakat fitil kullanımı çok zor aranızda kullananlar varmıdır varsa ne zaman bıraktınız kullanmayı ben şuanlık devam ediyorum