Kerem_mom Merhaba şuan tam 22+0 dayım. 2 gündür çok az hareket hissediyorum normal mi ? Normalde kıpır kıpır hep oynuyordu hissediyordum. İlk hamileliğim burda kötü şeyler okuyunca çok etkileniyorum, sürekli kendimi vücudumu dinliyorum.
Yagmur00 Kerem_mom bende de oyle oluyo bazen az hissediyorum bazen benim karnım dan cıkcak gibi oluyo
Bsradnz18 Kerem_mom canım seni etkileyecek hiç bir şeyi okuma direk geç bebeğin gayet iyidir bazen çok uyurlar hatta gün içerisinde çok çok uyurlar her bebeğin kendine has hareket etmesi var çikolata ye ve soluna uzan hareket eder endişelenme
QOH Kerem_mom 30. Haftaya kadar bebeğinizi iki üç gün bile hissetmeyebilirsiniz endişenizi gidermek için şekerli bir şeyler,çikolata vb yiyip solunuza yatın ve 30-40dk bekleyin bebek hareket ederse sorun yok.Azlığı çokluğu endişe duymanız için sorun teşkil etmiyor 32. Haftaya kadar ama bir de annelere sorun insan endişeleniyor Allah korusun evlatlarımızı 🤗😍
Deryaerbil Kerem_mom 20 haftalık hamileyim geçen hafta karnımdan çıkacak gibiydi bu haftada çok as hareket ediyor doktor a gittim gayet normal 25 haftaya kadar hareket düzensiliği olur dedi bilginiz olsun
alparslanannesii1661 25 oldum bugün 22 de hic yok gibiydi nerdeyse normal dendi suanda bile surekli hissetmiyorsun cogu zaman doktor duzene girer normal diyor
Kerem_mom QOH burada okuyorum korkuyorum iyice sürekli vücudumu dinliyorum 😀 teşekkür ederim denicem birazdan
Yagmur00 Kerem_mom korkma kotu seyler getirme uyuyordur o ıstedıgı zaman uyanır annesi tatlı falan ye sola yat canım
Yenianneadayi2208 Kerem_mom Endişe etme annesi. Daha hareketleri düzenli değil ki bebeğinin. 28.hafta itibariyle düzene girecek. Şu haftalarda 2 gün çok hareketli olup 2 gün hareketleri azalabilir. Çok endişe duyuyorsan doktoruna irtibata geçebilir ya da sağlık ocağında kalp atışlarını dinleyebilirsin..☺️