Nilya88 33 haftalığım enfeksiyon var diye doktorum erken doğumu tetikleyebilir o yüzden düşük önleyici iğne verdi bi doz vurdurdm iki gündür yürüyemiyorum oturamıyorum ağrısından yaşayan varmı bunu nasıl geçer acaba
pnrysfdnz Nilya88 bende 34. Haftada vuruldum hemsire cok agri yapacagini banyoda dus alirken masaj yap demisti
Hsrt1 Nilya88 proluton mu ? Hemsire bana pamuga kolonya dok onunla masaj yap demisti. İyi geliyor. Tas gibi oluyor yoksa
Gizemmm12 Nilya88 bana da çarşamba günü acilde vurdular halâ acısı var ilk gün özellikle bacağımda ve belimde çok ağrı yaptı
Nilya88 Hsrt1 evet o ilaç kesinlikle soluma yatamıyorum oturamıyorum elimle masaj da yaptım dağıtmak için ama olmuyor felaket bi ağrı 🤦♀️
Hsrt1 Nilya88 kolonyayi buzluga koy sogusun canim. Pamuga dok soguk soguk masaj yap. Benim iyi gelmisti. Ben birde 10 gun boyunca her vuruldum. Tas gibi oluyor cok aciyor. Ama soguk kolonya rahatlatiyor biraz.
Zhraaltun Nilya88 aslnda ovalamayin diyolar bnde oluyo 27.haftamdayim haftada bir oluyo bana ovalamayn dediler
rabisimm Nilya88 iğne ağır bi iğne olduğu için etkisi de ağır oluyor 😏 bende vurulmuştum ertesi gün ayağa kalkamamıştım
Aycicegim Nilya88 proluton progestan bunlar yağlı iğne ben şuan 3 günde bir proluton vuruluyorum eşim yapıyor onun püf noktası iğneyi yavaş vermek o zaman acı olmuyor ben alıştım artık, hemşire den rica et ilacı yavaş yavaş versin
blueberyy00 Nilya88 ah çok acılı bilmez miyim kolonyalı pamukla masaj yap ama her ovdukca kan beynine sıçrıyor ilaç yeni dağılmaya başlamış gibi
blueberyy00 Nilya88 Esin nasıl yapıyor ki sağlık personeli felan mi ben Hastaneye gidip yaptırıyorum yada kliniğe