Bende 31 haftalık gebeyim hemen hemen aynı durumdayız fakat hiç bir sıkıntı yok çok şükür. Çok yemekle bebek çok büyür dusuncesi yanlış. Bol su tüketmek sağlıklı beslenmek dengeli beslenmek en önemlisi. Yanina bir elma kurumeyve falan alıp yiyebilirsin