Papatya6565 Kızlar lütfen yardım ya 3 gndr kabızım 35 haftalık ya bide erken doğum riski var lütfen yardımcı olur musunuz kabızlığa ne ii gelir😔😞mideme kramplar giriyor o derece rahatsızm ve bide basurm var affedersnz makatımda çatlama oluşmus onun acısı daha kötü 🤦🏼♀️😑😢
gokcekocyigit07 Papatya6565 Bol su, kuru kayısı, erik, muz, süt ürünlerini biraz azalt, yürüyüş yap yani çok şey var tabi ama bence yine de doktoruna bir danış sana uygun bir şey yazacaktır, çok geçmiş olsun😊
Milkshakee Papatya6565 kuru incir birebir kuru kayisi hatta doktor bana sabah aç karnına 5 tane ye akşam uyumadan öncede 5 ye dedi birgün sonra tuvalete bı kalktım ishalim🤭
Kbrasmskbyrktr Papatya6565 kuru kayısı tüketiyorum ben siyah renk olanından al canım çok etkili oluyor
QOH Papatya6565 hiç riske atma kendini lavman yap evde,erken doğum riskinde kabızlık çok tehlikeli.Tabi doktoruna muhakkak sor benim ki en ufak bir zorlanma gerektirirse lavman dedi.
Eylem_kaya07 Komposto yapıp icebilirsin canım faydası çok bende normalde kabızlık sorunum var ama nedense 3 gündür ishalim 38+5
Milkshakee Ozlemflz Evet kabız olduğum zamanlar sadece incir kayısı fark etmez hangisini yerseniz sabah 5 akşam uyumadan önce 5 gerçektende çok işe yarıyor
zeynep5627 @Papatya6565 ay ben bebek rahme düşer düşmez kabız oluyorum 😂😂😂😂 doğum yapana kadar da geçmiyor ama senin bol bol su içmen gerekiyor kuru kayısı aç karnına ya da salatalık ve Türk kahvesi sade ama tuvalete çıkarmaya birebir
Eylem_kaya07 Papatya6565 Yok kız hala doğuramadım sancılarım arada bir oluyor ishal var ama ne gerçek sancı ne su ne nişan hiç biri yok🤦 keyfi yerinde bizim oğlanın uygulamaya göre son 6