Senem81 37+1haftalik hamileyim bu sabah uyandığımda ellerim ayaklarım çok şişmişti 35 den sonra şişti ama bu sabah daha bi şişti sizde de öyle mi ellerim ayaklarım uyuşuyor neden olabilir ?
Hamileanne0 Senem81 benimde öyle korkma bazen ayağa kalkınca bile canım aciyo basamiyorum el parmaklarım uyusuyo balon gibi şişmişim doktorum magnezyumun dozunu arttırdı bende pek işe yaramadı ama doğum yaklaştıkça bunları yaşayacağız demek ben 25 haftamda başladım şişmeye rabbim yardımcımız olsun.
Senem81 Fatma7666 bol su içen biriyim tuzlu da pek yemem ama bi anda çok şişti korktum açıkçası gebelik zehirlenmesi oluyor diyorlar
Hkk0809 Senem81 benim de aynı senin gibi oldu toplam 10 kilo aldım şu an 38+0 dayım el ayak şişmesi oluyordu ama tombiklige bir gecede geçtim zaten eşim tansiyon hastası olduğundan pek tuzlu yemizuoruz ve bu sıcaklarda su içmemek mümkün değil bence normal ama için rahat etmiyorsa doktoruna sorabilirsin
Fatma7666 Senem81 Yok canım Allah korusun şişme normal bende 34 haftalığım şuan bende de şişme var ördek gibiyim hatta 🤣🤣
eemek Gebelik zehirlenmesi tansiyon gebelik şekeri fazla kilo hiç biri yok ama ellerim ayaklarım aşırı şiş. Özellikle ellerim. Normal dedi doktorum, doğumdan sonra geçecekmiş