Liya_A Dün usmye gitmisdim bebek cinsiyyətini göstərmək istemiyordu doktor biraz baskı yapti sonunda göstərdi ama baskı yaptigi yerler şimdi baya ağrıyor bana bisey olmazda acaba bebeye zararli olurmu oylə basqi 😔
Bluepink Bende de aynı durum oldu ikili test yaptırmak için gittiğimde bebeğim kafasını Rahime doğru soktu ultrsanda vurur gibi hareket ettirdi iyice derinlere kaçtı çocuğum korktu 😃 hiç birşey olmaz sancı olmuş bol su iç canım biraz yürüyüş yap