Benim de yaklaşık 10 gündür aynı yürüyemiyorum zorlanyorım üstmü falan giyerken basamıyorum sağ bacağımın üstüne ve yürürken topallıyorum doktorım ortapediye git dedi bide krem verdi henüz gitmedim doktora ama burda bende post açmıştım biri yoğurt süt tüket demişti dünden beri bol bol sürekli yoğurt yiyorım kremden mi yoğurttan mı bilmiyorum bugün biraz daha iyiydim ağrılarım azaldı sanki.. en kısa zamanda geçer inşallah berbat bişey