1Semanur66 kendinizi takip edin.. mesela sunu yapardım oynardı, suni yerdim tepki verirdi dediğiniz şeyleri yapın.. eğer hala hareket etmiyorsa doktora gidin.. nolur nolmaz..
Benim kızım 37+3de ne yaptıysam hareket etmedi, 37 +4 de doktora gittim nstye girdim 2 kere ondada hareket etmedi.. meğerse gelmek için stres yapmış oynamiyormus 3 cm de acilmam vardi o gün doğuma alındım.. sağlıkla kavuştum yavruma.. son günlere doğru stresde yapıyorlar ondanda oynamiyorlar.. kendinizi iyi takip edin.. kendini hazirliyorda olabilir..