Sevgisemira Kızlar 32+2 olduk sol kalça tarfımı desem bel mi desem bilemedim çok batıyor dün de kasıklarım ağrıdı etlerim çekiliyor sanki bu zamanlarda normal değil mi yatmayı seven birde değilim hep aktif olduğumdan mı ya da?
AnneBebek0 Sevgisemira ben suan 31+2 haftalik hamileyim bendede de basladi bi kac gün önce bel ve kasik agrilari. Heralde normal artik. Benimde ilk gebeligim. Ama vücüt kendini doguma hazirliyor bence. Bügünde yalanci sancilarim basladi sanki ondan uyandim 😂