Bi kaç saat önce ağrım var diye post açmıştım. Şu an acilden döndüm evdeyim. Doktor sancımın olduğunu söyledi 2 cm açılmam varmış. Daha öncesinde suyum ve nişanım gelmemişti ama doktor açılmama baktıktan sonra kanamam oldu açılma kanaması olduğunu söyledi. Yatışa almadı hala sancım devam ediyor. Sabah tekrar çağırdı sizce doğurur muyum