Sevgikaya1525 Cnpksevval01 ay darısı başına inşallah doğar ya sizin benimki de 38 e kadar durur dualarım seninle cnm🙏rabbim tez zamanda sancın ile başlasa da
esma___06isik Sevgikaya1525 sadece sabah geliyor doktorlar ama bazen de hatta hiç umursamıyorlar hemşire ilgileniyor..
Sevgikaya1525 esma___06isik bana hiç gelip bakmadılar sadce hemşire sonuçları gösteriyordu oda ilaçları verin diordu baktm olmuyor sinirden çktım hastaneden şimdi ewimdeym baklım ne olck