Merhabalar herkese bende doğurdum en sonunda🙏11 ağustosta yatışım yapıldı açılmam yok diye doktorum rahim ağzını yumuşatan bir ilaç verdi 2 doz.gece boyunca sancı çekmeye başladım ve düzenli sancılardı bunlar 😬(doktorumla anlaşmıştık şartlarım uygun ve normal doğum istiyorduk) ebe sürekli nst çatı muayenesi için gelip gidiyordu odaya ben yapamıycam normal doğumu sezeryan olmak istiyorum dedim iyi düşün taşın kararını ver doktoruna bildireyim dedi. Tamam dedim doktorum da 8 de gelir yaparız doğumu demiş. Sabaha karşı sancılarım iyice şiddetlendi ve birden sancı çekerken suyum geldi 2cm açıklık olmuş sadece çok canım yandı o an 😬 çabuk dedim arayın doktorumu erken gelsin 😁ameliyat haneye indirdiler beni belden aşağısını uyuştururken bile sancım vardı iğneyi vurdular doktorum geldi ve 5 dakika geçmeden kızımın ağlama sesini duydum orda herşey bitti herşey geçti sanki sıcacık yanağı miss kokusu o hissi asla ### unutmayacağım Nil’im 52 cm 4 kilo doğdu🙏Rabbim hepinize kolay ve güzel doğumlar nasip etsin 🥰