Seymalp Oğlum kordonları bogazına dolaması sebbebiyetı ıle acıl sezeryana alındım. Epıdural ıstedım cunku dırek agrıyla uyanmak ıstemedım. Epıdural dogumda cok guzel gectı ama uyusukluk 2 saate gecıyor ve acılar herhalukarda yaşanıyor. Tum acılara o an katlanıyor ınsan . Hep merak edıyordum dogumu sonunda bende yasadım darısı tum hamıslerın basına. Ilk günü unutun dıger gunler cok guEl gececek