tandirella001 Özel hastanede normal dogum yapanlar ücretler nasıl ? Ayrıca sancılandım hastaneye gittim diyelim, o zaman para elimizde mi gitmemiz lazım yoksa dogumda sonra da ödeyebilir miyiz?
Momlove23 tandirella001 yatış işlemleri siz hastaneye girer girmez başlıyor her yerde böylemi bilmiyorum benim hastanede normal 4000 sezeryan 5500
Busra333 tandirella001 Kocaeli de bir özele gidiyorum cnm 4100 normal 4400 epiduralli normal ve sezeryan fiyatı :) ama değişecek fiyatlar 1 ay sonda dedi umarım çok zam gelmez 🥰
Glsmisk tandirella001 yok canım ilk giriş yapılır yatış ücreti ödersin sadece, taburcu olduktan sonra da doğum ücretini öder o şekilde taburcu olursun
cinardefnemoms tandirella001 Yok canım alırlar tabi ama eşinle gorusurler. Ben doğuma gittiğimde eşim isteydi benim yatisim yapıldı para ne zaman verildi bilgim yok 🤣🤣
Momlove23 tandirella001 alırlar tabi sağlık yani ama genelde yatış islemlerinde aliyolsr ekstrem durumda illaki idare eder
Kevser01 tandirella001 aynen bizde 115 tl basta gittigimde 90 tl oduyorduk su 9 ay icinde muaneye 25 tl Normal ve sezeryana 500 tl zam geldi
Busra333 tandirella001 ahahahah arkadaşım da aynı hastanede doğum yapacak aynı soruyu sormuş yok olmaz demişler :)
tandirella001 Busra333 hahaha ay insallah cok değildir ya zaten masrafımız cok evi yeniledik falan valla maks 4 bindir insallah benim de
Busra333 tandirella001 imsallah canım insallah. Biz de AYnı şekilde eşim hatta dedi hiç mi indirim bişey yok fiyatlar sabit mi nasıl oluyor ? Ama neredeeee vicdansızlar 😄
tandirella001 Busra333 ahh ahh sağlıktan önemli bir şey yok olmadı veririz Bi bilezik ne olacak yahu cocuguma feda olsun her şey
Omerhatice tandirella001 ödeme en son hastaneden çıkarken yapılıyor.. benim gittiğim hastanede norml 3500 sezeryan 4000 du