Hanımlar selam 38+1 haftalığız ve doktorum çatı muayenemizi yaptı 1 cm açıklık oldugunu söyledi fakat suyum azalmış Ve bebeğin başı kanala yerleşmiş . salı günü tekrar cagırdı, Ama bebeğim çok şükür hareketli, eşim ıslak saçla klimanın karşısında bulundugu için hasta oldu ve bana da bulaştı ateşim var vücudum yanıyor Ve inanılmaz halsizim bebeğim bu durumdan etkileniyor mudur acaba yaşayan var mı 😔😣