Ozlem1992 Anneler iyi geceler bu ilacın ikinci dozunu bu akşam uyguladım ama inanılmaz kaşıntı yaptı çok özür dilerim ama açık soruyorum. Normal mi kullanan var mı?
Mucize_anne32 Bende bir kez yanma ve kasinti yaptı bol su ic idrara fazla cikki atasin ilaci sonra sabaha duzeldi zaten