Sevgii_94 Merhaba. Hamilelikte cok stres yapanlar, cok aglayanlar veya cok sinirlenenler burdami? Veyatta bu yasananlardan sonra dogum yapan anneler cocuklarinizin sagligi iyimi? Internette annenin piskolojik sorunu bebegi cok etkiler yaziyo, dogrumu sizce?
Burcu98 Sevgii_94 ben küçük yaştan beri bipolar hastasıyım üstüne hamilelikte olunca saçma sapan şeylere de ağlıyordum ama aşırı takacağım bişey olmadı.
Busra333 Sevgii_94 bende 33+3 üm şimdiden çok stresliyim normal doğum istiyorum ya dayanamazsam doğumda ölürsem bayılırsam sancıları karşılayamazsam bi sürü şey düşünüyorum 😬😬😬
akgunbirsen Sevgii_94 öyle değilim ama kendinizi üzmeyin gebe olmasanız bile üzmeyin beden sağlığı kadar ruh sağlığı da önemli. Canınızı sıkmaya değmez.
MineLule Ilkim_05 Teşekkür ederim 37+0 dayım sezeryan günümü bekliyorum bir yandan ev bulup taşınmaya çalışıyorum bilmiyorum fazla mı yüklendim kendime
Ilkim_05 MineLule canim benim ya zaman zaman hepimizin farklı sıkıntıları oluyor bazen büyütüyoruz belkide hersey yoluna girer düzelir birsekilde olur , saglıcakla yavrucağını al insallah koynuna stres flan kalmaz Allahin izni ile🤍 Rabbim yar ve yardımcın olsun
Kubrabuglem Sevgii_94 Bi dönem bende olmuştu 1 1 bucuk ay kadar sürekli ağlıyor evde tek durmak ya da hiç birsey yemek gelmek istemiyordu içimden hatta kendimde ya da evde birsey olduğunu düşünmeye başlamıştım neredeyse hatta psikoloğa bile görünmeyi düşündüm sonlara doğru sonradan çok şükür atlattım kendime geldim 🤲🥰
Betfer Sssssyyyy kocam bana değer vermiyor , kardeşim eğitim yapacak 6 ay uzmanlık için.. bi yandan doğum bi yandan kaynanamın ağır lafları . Bilmiyorum çok zor
demirbaggulbahar Sevgii_94 Benim hamileliğim stresli geçiyor ama nedeni başıma gelenler sağlık sorunları mesela günde 2 kez iğne yapıyorum o beni zorluyor hiç geçmeyen bir mantar sorunu yaşıyorum ve daha 27 haftalık hamileyim mastit oldum stresim hep başıma bunların gelmesi zorlanmam yinede çok şükür halimize ne diyelim sağlıkla doğsunlarda unuturuz sonuçta bugünleri görebilmek için çok uğraştım 3 yavrumu kaybettim
bezelyemom demirbaggulbahar allah yardımcınız olsun gönül rahatlığı versin eminim bu günleri hepimiz bitince unutacağız ve sonuç çok güzel olacak
demirbaggulbahar bezelyemom Amin inşallah cümlemizin canım 🙏 Aynen geçecek bu günler inşallah az sabır ❤️
Deryaadeniz Eşim eski karısını hastaneye götürdü…herşeyi yedim yuttum fakat artık çekemez hale geldim bittim tükendim..şuan 33haftalık hamileyim boşanmayı düşünüyorum başedemiyorum artık yoruldum…gecenin bu saati oldu gözümde damla uyku yok,psikolojik sancı çekiyorum beynim sancıyo resmen…😣