C-12 allah şifa versin ben yaşadım gıda zehirlenmesi ve araştırma hastanesine gittim 3 gün boyunca ve çöl güzel ilgilendiler her gittiğim de bebegıde kontrol ettiler çok sıvı kaybım oldu serum takıldı tek sıkıntı yatış yapılmadı ve ben 3 gün üst üste gittim zor günlerdi özellıkle bagırsak agrısı ve eklem agrısı rabbim şıfa versin