Bebekbaylar Ozgesapmaz ilk gebelikte bakiliyo ve biraz oluyo ilk gebelik olduğu için benim 2. Gebeligimde bakilmadi gerek görmemişti doktorum
Ozgesapmaz ruveyda98 bizim kızda dönmüş artık aşağı doğru.. kasmamama rağmen o an biraz korktum. Dayanacağız yapacak birsey yok.
Ozgesapmaz MelSer bundan sonra sancıya göre bakarlar diye düşünüyorum bende. Çıkmamasına rağmen bakıldı bu sefer cünkü.
MelSer Ozgesapmaz Sancı çıkmadığı sürece bakmak isteselerde baktırmayın bence. Çünkü her muayene erken doğumu tetikliyor.
Bebekbaylar Ozgesapmaz kaç haftaliknsın cnm 1 kere bakiliyo sonrasinda doğum sancisi bekleniyo doğum sancin varken açıklığa bakiliyo sıkça
alazzeyneperva Ozgesapmaz ağrı sonrasinda belden filan vurmuştu bana da yapicak bisey yok bazıları boş yere bakip duruyo ama bazen de gerekiyo işte
Minikpandam1 Benim suyum geldi sanmıştım 31. Haftada açıklığıma baktılar şükür suyum değildi enfeksiyondu
iremcimen Ozgesapmaz Evet canım çatıda da iki parmakla kontrol ediyor doktor. Rahatsız olman çok normal ilk gebelik olunca sonuçta ilk kez yaşadığın bir durum..