Dlkhtpgl N-h-e123 yaklasik 1600 1700 o civarlarda oluyor sanirm. Bende yarın öğrenicem cok merak ediyorum
N-h-e123 Dlkhtpgl evet insan öğrenince bile merak ediyor normal mi diye 😅post açmamak için zor tutmuştum kendimi siz açtınız 😁
Dlkhtpgl N-h-e123 aslinda dr. Lar söylüyor normal olduğunu Saglikli olduğunu. Illa ikna olmanız icin baskasi ile kiyas yapcaz😂
Elifvolkan2202 Benimki kız 29+1 de 1250 küsürdü tam hatırlamıyorum ultrason fotoğrafında da yazmıyordu kızıma bakarken aklım başımdan gidiyor maaalum duyamadım net😂🥰
Dlkhtpgl Elifvolkan2202 28 de benim de 1185 di. 300 almistir diyorum. 1500 dür diyorum suan 30. Haftada. Yarin kontrol var ben şimdiden hesaplara başladım
Elifvolkan2202 Dlkhtpgl bende tedirginim doktor tombik bi bebek değil çok zayıf da değil normal dedi ama işte gördüklerimin çoğunun yüksek olunca ister istemez içim içimi yiyor inşaallah alır bi sonraki kontrolum 24 ağustos bakalım🤷♀️
Dlkhtpgl Elifvolkan2202 bebege kilo aldiran meyve muz muş. Ben ona basladim. Sizde deneyin. Sonra özellikle kaşar bebis e kilo aldırıyor.
Elifvolkan2202 Dlkhtpgl evet bunları biliyorum ama bazıları da kilo alması için uğraşma normal doğum daha rahat yaparsın doğduktan sonra emzirdikçe kilo alır diyorlar bilmiyorum ama muz ve kaşara devam edicem
Nazlican1994 Dlkhtpgl 30. haftada 2043 gramdı, 32. haftada 2361 gram oldu. Ama bizim bebiş 2 3 hafta önden gidiyormuş 🥰