Ayseyyy Biz bugün gittik 34 haftalığım 2500 kg olmuşuz ♥️🐣🧿 Boyumuz 46 cm Sizlerin nasıl kızlar 3 hafta sonra gel dedi geldiğinde çatı muanesi ve nst olucak dedi normalmi sezeryanmı karar vericez dedi doktorum
iremcimen Ayseyyy bende en son 35 haftalıkken gittim 3100 gramdı. 35de dahil her hafta kontrolümüz olucak artık ilk gebelikte de öyleydi.. size neden 3 hafta sonra gel dedi acaba🤔
betuss10 Ayseyyy ay ben de pazartesi gideceğim kilosu çok iyi sizin maşallah inşallah bizim de öyle olur 31 de 1865 gram demişti o kadar almış mıdır sanmam 😂 Sağlıcakla kavuşalım 🐣
Ayseyyy Canss35 evet çok şükür zaten 2000 kg olması normal başından beri bizimki bi tık önden gidiyor
Ayseyyy iremcimen yani bende bilmiyorum 2 hafta falan normalde 3 hafta dedii sanırım herşey yolunda bi sıkıntım yok çokk şükür ondan mıdır bilmem 🤷🏻♀️😳
ogretmenveanneyim-61 Bizim de bugün randevumuz vardı.34+1 2520 gr nst girdim sancım çıkmadı. Her şey yolunda şükür 🙏 2 hafta sonra tekrar gideceğiz sonra haftada 1′e düşecek kontrollerimiz.
Ayseyyy ogretmenveanneyim-61 nst fln girmedıım olmadı bende 2 hafta sonra gıderımm 3 çok geldi. 🤷🏻♀️
ogretmenveanneyim-61 Ayseyyy Hastane ve doktorla alakalı sanırım. Birde ben özele gidiyorum her gittiğimde ücret alıyor. Kontrol süresini geçince çağırması bence bundan☺️