Canss35 Kızlar 34+4 oldum bugün kontrole gittim 2 250 gram dedi doktor iyi kilosu dedi ama benim aklıma takıldı sizce nasil🤔 birde çok bel agrım var normal mi
Sita3434 Canss35 doktor iyi dedikten sonra buradakiler ne diyebilir ki az deseler buradakilere mi inanacaksınız bence doktorunuza güvenin
osm Canss35 33+5 iz bizde en son geçen hafta gitmiştik 2032 gr dı gelişimi gayet normal demişti. doktorunuz gelişimi konusunda iyi diyorsa ona güvenin ☺️ birde evet bende bel ağrısından çok şikayetçiyim son zamanlar
piremsesce Canss35 doktorunuz iyi demiş, burdan neyi duymak istiyorsunuz. Çok iyi maşallah mı ya da ayy zayıf sanki benimki o haftada kiloluydu mu? Doktorunuzu dinleyin güzel anne