Canım göğüs ucunu uyarmak derken, ucunu sıkmak, ilişki sırasında eşin göğüsü uyarması gibi gibi.. öyle krem sürmek falan değil. Ben oğlumda son ayımda sürmeye başladım ama lansinoh değildi benim kremim madecassoldü. Her duş sonrası sürerdim ucuna sadece azıcık kahverengi kısma da sürerdim. Göğüs ucu yaram çok olmadı ama bunda doğum sonrasında kalkan kullanmam etkiliydi. Emzirme sonrası krem sürdüğümde krem etrafa yayılmıyordu ve göğüsün kıyafetlere sürterek tahriş olmasını engelliyordu aynı zamanda da nefes almasını sağlıyordu.