Mucizepamugum Aysegul_hosgor42 en erkek 12 haftalikken ama genellikle 15 haftalikken söyleniyo birde bebek kendini gösterirse 🥰
Sbldgn37 holly sana mı sorucaz ne işin var cinsiyet tahmininde senin sen sana göre olan konuşarla ilgilen milleti yargılamak sana düşmez allahım ne kadar seviyesiz kendini bilmez insanlarla dolu her yer 😂😂
Smile Mucizepamugum tşk ederim 🥰doktorlardan biri göremedi biri de erkek dedi 16. Haftamda bakalım tekrar gidince ne diyecekler ☺️
Mrymm93 Mucizepamugum [url=https://www.hizliresim.com/2yc5w4n][img]https://i. Banada bakabilirmisiniz 🥰
Tostosunannesiii Mucizepamugum benimkinide tahmınde bulunabılırmısınız [url=https://www.hizliresim.com/rpm48o9][img]https://i.hizliresim.com/rpm48o9.jpeg[/img][/url] 14 haftalıktı burda 😍🌹
Sbldgn37 holly sen daha yapılan yorumu anlamıyosun bide milletin zekasını ölçüyosun 😂😂😂 ha canım ha sen çok akıllısın burdakilerde sorun 🤣🤣 senin gibi üstün zekalıların böyle uygulamalarada ihtiyacı yok bence çok kasma