Syma-ma canım doğumda kesilen kordon çöpe atılıyor, almak istersen alabiliyorsun o ayrı mesele. Doğumdan sonra 2-3 dak içinde kordon bankasına nakledilir eğer bankada saklanmasını istersen. İstemezsen atılır, o zaten bebeğin kalıntısı, yani bebeğin kanı, iliği, kök hücresi vardır kordonda. Doğumdan sonra bebeğe gidexek bir kan yok, bebek onu bırakıyor. Doktor makası atıyor atıyor yani. Bu özel bir hizmettir, doğum öncesi anlaşma yaptıysan kordon saklanır yoksa çöp. Çöpe gitmesine izin vermezsen alıp toprağa vermen gerekiyor.