Cgdmgl Arkadaşlar bugün ilk defa nst yaptırdım.Arada bir dııt diye ses geldi bazen bu arttı.O sırada ebeler gelip baktı ama bana bişey söylemediler.Bilen var mı ne anlama geliyor o ses?
elisa123 Cgdmgl bebek yer değiştirdiği için o ses bnde hemşire sormuştum hareketli ya o yüzden demişti
Cgdmgl almilaumay12 yok hareket sesi daha değişik patır kütür bir ses çıkıyor ona hareket ediyor dediler.Ama makinadan o çıkan sese yorum yapmadılar.
Cgdmgl Denizyildizii kağıt devam ediyordu sürekli değilde arada bir düzensiz aralıklarla çıkan bir ses
fatmacos Cgdmgl bebek yerinden oynadığı zaman kalp atışını alamıyo cihaz yada o bağladıları ş2yley kayarsa yine kalp atışını duymazsa makina dut sesi geliyo