Kızlar salı günü markete gittim geldim gayet iyiydim saat 2 gibi kanamam başladı ama adet oldugum gibi değil kahve rengi gibi ve çok korktum ağrılarında bel ağrısı karın kasık ağrısı ve bebeğin toplanmış şekilde olması derken eşimi aradim esim geldi hastaneye gittik alttan muanne oldum acilmam yok nts ye bağladılar şansıda çıkmadı tahlil yaptılar derken bana bir hafta sonra mutlaka randevu alıp hastaneye gitm3mi söylediler ama eve gelince ağrılarım durdu dünden beri yine bebegim top gibi toplanıyor bide karın ağrım var ama hareketleri eskisi gibi değil sizce neden olabilir bu arada 36.4 günlük olduk