Kızlar hep bir an evvel olsun diyorum genelde ama bugün içimi bir korku sardı Son 23 gösteriyor şimdi de biraz daha kalsın diyorum normal doğum gözüküyordu geçen hafta hayırlısı olsun ama size de böyle oluyor mu hadi biraz destek lütfen 🙏Korkumu yenmek istiyorum ya 😶