Kizlar lutfen yardimci olursaniz sevinirim . Almanya da yasiyorum oglum anaokuluna gidiyor bu hafta son haftasiydi yaz tatile giriliyor artik. Ve bu hafta hem kendisi hem ben ayni anda grip olduk okuldan getirdi. doktora gittim ama ilac veremedi napmam lazim da evde kendim atlatabilirim yardimci olursaniz cok sevinirim . 3 gundur kendi bildigim herseyi yaptim nane limon ihlamur papatya ama fayda etmedi . Bebegimin de eli kulaginda dedi doktor rahmimde kisalma ve yumusama varmis iyilesmeden dogarsa ona da bulastiririm diye cok korkuyorum 😪😪