Shrtt Gmzkc 😅güzel bi taktikmiş ama ne kadar az kimyasal kullanırsam o kadar iyi düşüncesiyle zamanında başlamak istiyprum
_Aysgll_ Shrtt 4. Aydan itibaren başladım. 25 haftalıgız. Goguslerde çatlaklar oluşmaya başladı. Göbeğim de yok ama sürekli kaşıntı halindeyim gelecek çatlakların habercisi galiba 😂
Shrtt Denizyildizii bende lierac aldım araştırdım en iyisi denildiği için aldım yinede çaylak oluşmasına şaşırdım
canoldunbebegim 12 haftalık en uygunu göbek çıksada çıkmasada, hatta daha erken bile başlanabilir Mustela öneririm en doğal içerikli çatlak önleyici çoğu doktorda bunu yazıp veriyor zaten ☺️
Brcnk Bir ton yağ ve jel kullandım 30. Haftaya kadar hiç bişey yoktu sonrasında inanın 1 gecede çatır çatır çatlıyosunuz 😄 bakmak istemiyorum 37. Haftadayım çocuk karnımı yarıp gelcek artık 😄
Gmzkc Shrtt ben ilk aydan kullanıyorum tüm vücut kalçamda küçük küçük çizik şeklinde oluştu ama ne yazık ki