Bukets Hanımlar merhaba iyi geceler 18+5 hamileyim sol kasığım 1 saatir agrıyor gibi sancılanıyor gibi ilk gebeligim korkuyorum bilgisi olan acil dönebilirmii
Shrtt Bukets merhabalar bende 17+3 hamileyim bende de arasıra oluyo doktoruma sordum bi sorun yok rahim genişliyo demişti bebek büyüdüğü için tabi sık olmamak şartıyla
Sedahcslhglu Bukets ben de 17 haftadayım bugün yaşadım aynısını saniyelik batıp cıkıyo farklı farklı noktolara sanırım rahim buyuyo kaslarla alakalı sürekli ve geçmeyen agrılar tehlikeli olabiliyor ama bunlar normal sanırım 🙃
Shrtt Bukets benimki böyle çok kısa süreli 1 dk gibi ve batar gibi oluyo sonra hemen düzeliyo bu arada düzeltmek istiyorum yanlış yazmışım 16+3 yim yani geçen hafta kontrelde sormuştum sizde yinede doktorunuza danışın