Merhaba sevgili anneler ve anne adaylari. Ben 27 ci haftamda seker yukleme testinin ne oldugunu hic bilmeden yaptirmis bulundum. Doktor aksamdan 18:00dan arayib hic bir sey yememem ve icmemem gerektiyini söyledi. Sabahsi gun ac karnina 3 kucuk tupcuk kan aldilar bu sirada benim tansiyonum mu dusmus acliktan susuzluktan ve ya panikten mi bilmiyorum bayildim. Gözlerim karaldi maskeyleydim cikardim nefes alamadim kulagima ugultu geldi. Daha sonra baya sekerli su verdiler hayatimda vucutum bu kadar seker görmemisti. 5 dak icinde icmem gerekiyordu ve 1 saat sonra kan aldilar sonra yine 1 saat daha gecti yine aldilar. Ac karnina sekerim 80 1 saat sonra 190 ve 2 saat sonra 193 cikti ve simdi hamilelik diabeti yasadigim ortagi cikti. Cok saskinim ben ki beyaz ekmek seker sekerli su sevmeyen nasil oldu bu. Simdi 1 haftadir seker ölcme aletiyle ac ve her yemekten önce sekerimi ölcüyorum. Acken 75—85 arasi tokken yani yemekten bir saat sonra 90—120 arasi cikiyor. Sadece siyah ekmek, protein ekmeyi sebze, et yumurta tavuk peynir bunlari yiyorzm zararli hic bir seyi agzima surmuyorum. Ters gibi hic tatli sevmeyen ben burnuma hep cikolata kokusu geliyor. Bunlar benim yasadiklarim peki sizlerde hamilelik diabeti ciktimi ne yasadiniz anlatirsaniz sevinirim