Nazarokay İzmir’den selam 👋😇 Yarın itibariyle 34+1 oluyoruz💃💃💃 Benim kasılmalarım var karnım sertleşiyor. İlaç tedavisi alıyorum ve bol istirahat… Zaten bişey yapacak halim de olmuyor sıcaklar bir yandan ağırlaşmam bir yandan derken sürekli dinlenir vaziyetteyim. Sizde durumlar nasıl benim gibi erken kasılma yaşayan var mı 😔 zamanında sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza 😇🌺🙏🙏🙏