Itsdlr Avgulsah59 Size bir postta denk gelmiştim, doğuma eşimi çağırmalı mıyım diye soruyordunuz. Az kalmış çağırdınız mı merak ettim :)
Gizemsrdrgl Buseninannesi_21 sancım vs yok zorunlu sezeryan olucam. Bebeğin eşi aşağıda olduğu için riskli gördü doktorum normal doğumu