momtobee Hiranurunannesi memnun musun grandmedicalde ücretler nasıl tahliller için falan ayrıca mı ücret ödüyorsun
Hiranurunannesi momtobee evet hepsi için ayrı ücret var. Evet doktorumdan çok memnunum bende tavsiye üzerine gittim zaten. Normal Doğum mu düşünüyorsunuz sezaryen mi
momtobee Hiranurunannesi normal düşünüyorum, ben de bu sebeple Aslı hanıma öneri üzerine gittim kendisi doğal Doğum yanlısı bi doktor. Tabi doğumuma çok var çatı ve bebek uygun olmadığı durumda işler değişebilir.. siz nasıl Doğum düşünüyorsunuz?
Hiranurunannesi momtobee bende normal düşünüyorum eğer bi aksilik çıkmazsa Allahtan. Ama şu sıra epidural normale gidiyor aklım.
momtobee Hiranurunannesi ben de sancılara dayanamayacak gibi olursam epidural isterim diye düşünüyorum. İlk bebeğim olduğundan ne yaşayacağımı bilmemek korkutuyor açıkcası
Yonca Pinarrecep evet imkanın varda grandmedikal e git. Ben ehliyetim olmasına ragmen gidemiyorum araç midemi bulandıruyo. Ege umut ve odak göz hastanesinde kadın doğum var oraya gidiyorum mecbur
FadimezmezKkc Ben Grandmedical de prof tayfun özçakıra gidiyorum Turgutlu da oturuyorum aslında salihliliyim
FadimezmezKkc Hiranurunannesi yasemin hanıma bi kere gittim elektriğimiz tutmafı çok yoğun zaten. Tayfun bey tüp bebek kısmında ama gebelik takibide yapıyor odası var tabi ücreti 81 tl ama vajinal Doğum yaptırmıyor bilgin olsun