Ipeekkk Ilayda11 ben her ihtimale karşı 2 numara aldım benim ki hep önden gidiyor diye 😂 sleep ve baby turco almıştım yorumlarda da 1 numara ile 2 arasında hiç bir fark yok diyorlardı o yüzden 2 numara tercih ettim.yani kilosuna bağlı aslında kullanma süresi
Minaminisi Ilayda11 15-20 günde 2 numaraya geçmiştik biz. Baya tombalak olmuştu kızım. Kilo farkını hatırlasam yazacağım ama 9 sene oldu hatırlayamıyorum. Stok yapacağınız en son şey bez olsun, elinizde kalır 😊
Minaminisi Ilayda11 bide kilo ölçüsünden ziyade bebeğin bacak kalça sıkılığına göre bez numarasını değiştirin. Belini ayarlamak kolay ama bacak kalça sıkışıyosa, kilosuna uygun bir bez olsa bile değiştirmek gerekli numarasını.
bebisini-bekliyor Ilayda11 biz 18 gün 1 numara kullandık yıne 1 alacaktık evde 2 numara vardı stoklu baktık cok fark yok 2 yı kullanıyoruz suan bebekte 3240 gr suan
Kevser01 Ilayda11 Bebege bagli olan bise bez artik kucuk geliyorsa 2 numaraya gecebilirsiniz bunu da en iyi siz anlarsiniz bez kucuk geldikce yeni bir numaraya geciyorsunuz