Ddrykp Kızlar 32 hafta 4 günlük Gebeyim ama şiddetli karın agrım var son Bi kaç gündür birgün oluyo birgün olmuyordu ama bugün hiç geçmedi birde çok kötü enfeksiyon akıtıyorum sancı diyorlar ilk gebeliğim pek bilgim yok korkuyorum sizce nedendir 😔😔
Mery16 Ddrykp karın agrısı hamilelikte ciddi bir sempton da olabilir yalnızca gaz agrısı da olabilir mutlaka doktorun ile gorusmelisin .
Ddrykp meral1924 maalesef iki hastane arasında mekik dokudugum için son iki aydır da hiç ne kanıma nede İdrarıma bakılmadı
meral1924 Ddrykp bence sen bu aralar randevunu al git bi sor sonra enfeksyon bebeğinede sanada zarar verir Allah korusun