Rabia1511 ben 1 ay önce doğum yaptım 33 haftamda yine idrarı yaptıktan sonra su geldi doktoruma gittim muayne etti su diildi ve 38 hafta olana kadar ben idrarı mi hiç tutamıyodum ve idrar olduğunu hissetmiyordum her yerim batıyordu bebek bezi kullanıyodum ve nedeni bebeğin idrar torbasına yaptığı baskıdan dolayı hasar görmüş işlevini yitirmişti doğumdan sonra düzeldi inşallah sizdede bebeğin suyu diildir