N01AKCAN Buketkemal ben 17 hafatadayim var daha doğrusu 8 haftalıkken başlamıştı düşük riskim olduğu için düşük riskim bitse de devam ediyor maalesef
Adile2727 Buketkemal 23 haftalık hamileyim ve son bir haftadır sol kasıkta özellikle ağrı ve belimde ağrı oluyor ama normal deniliyor rahim büyüdüğü için kasıkalrda ağrı olurmuş 🤷♀️😊
_Aysgll_ Buketkemal 18. Haftamda yaşamıştım . Hiç unuuyorum çok kötüydü bel ağrısı . 2 gün geceleri bile uyuyamamistim ağrıdan. Şimdi 25 haftalıgı. o zamanki gibi bı ağrı daha hissetmedim şükür şimdilik iyyiz🤭
Adile2727 Buketkemal haklısınız ilk gebeliğim benimde 22 haftada erken doğum ile kötü sonuçlandı bende en ufak şeyden korkuyorum bol bol dinlenin inşallah sağ Salim kucağımıza alırız 🙏😊
Buketkemal Adile2727 benimde aynı şekilde 22 haftada ikizlere erken doğum ile sonuçlandı tedirginliğim bundan da kaynaklanıyor 😢
Sfm51 Bende 24 haftalık hamileyim 3 gündür falan ara ara kasık ağrım oluyor doktorada pazartesi günü gidicem birde bana iştahsızlık geldi havalardan mı acaba sizdede öyle mi acaba