Hanımlar 11 haftalık gebeyim. Dün ve bugün kahverengi akıntım oldu. Bir kaç hafta öncesine kadar kanamam olmuştu düşük riskim vardı Progestan kullanıyordum. Yaklaşık 1 haftadır kullanmıyorum. Dün ve bugün kahverengi lekelenme olunca tedirgin oldum. Sizce normal mi, dr.a gitmeli miyim?