ygmrozdgn Merhabalar 11+2 yim ve bugün delta veryantı oldum. Acaba aranızda covid geçirmiş olan varmı nasıl oldu ne kullandınız
akgunbirsen ygmrozdgn geçmiş olsun bol bol doğal C vitamini alın, ilaç kullanmayın söylemişlerdir zaten. Bu yeni mutasyonlu virüs normal testlerde anlaşılıyor değil mi?
ygmrozdgn akgunbirsen covid testi yaptırdığım da aradıklarında söylediler delta diye ama e nabız da covid olarak görünüyor
ygmrozdgn Nurhayat55 teşekkürler. Kemiklerim çok ağrıdı etlerim sanki çekiliyormuş gibi hissettim. En çok belirtisi bunlar oldu ve üşüyordum