mrvakdnz ben owli almayı düşünüyorum. P.tesi kontrolümüz var doktoruma da danışıcam. Burdaki deneyimli anneler önce medikalcilerden bir korse kullanıp sonra şekillendirici korselere geçtiklerini söyleyenler olmuştu. Doktoruma da danışıp ona göre bakıcam artık 🤷🏻♀️